החלום על מגורים בעיר העברית הראשונה, תל אביב, הנו משותף לאנשים רבים. כיום בעזרת פרויקטים כמו 3700 ו – 3388א' המהווים עתודות קרקע המיועדות למגורים ומסחר בצפון תל אביב, החלום רוקם עור וגידים
ומוצעת לכם הזדמנות להשקעה מיוחדת וחד פעמית!

*הקרקע אינה זמינה לבניה.

למידע נוסף השאירו פרטים

מידע נוסף על פרויקט תל אביב "מנהטן הקטנה"

תכנית 3700 הוגשה על ידי עיריית תל אביב ואושרה סופית בשנת 2017. הקרקע המיועדת משתרעת על שטח של כ – 500 דונם של חול ים טבעי ומיקומה האטרקטיבי בין שדה דב מדרום, הרצליה מצפון, רמת אביב ממזרח והים הכחול ממערב, הוא שהופך אותה לכל כך אטרקטיבית. אין ספק שבעיר כמו תל אביב הקרבה לים משחקת תפקיד מרכזי, מעלה את ערך הנכס ומשפרת באופן ניכר את איכות החיים ואת תרבות הפנאי, לכן כיום, כאשר המחירים של יחידות קרקע יחסית נמוכים, מדובר בהשקעה משתלמת במיוחד.

 

תכנית 3700 חשובה מאוד לעיר תל אביב יפו במיוחד כאשר על הקרקע מתוכננת בנייה רוויה, לרבות דיור בר השגה וכן שטחי מסחר ופנאי. הרובע החדש יכלול פארקים ירוקים, טיילת על קו החוף ומגוון רחב של שירותים לתושב ולכן הרצון לקדם וליישם את התכנית כמה שיותר מהר, הוא אינטרס של העירייה הפועל לטובת המשקיעים. כמו כן הקרבה אל חוף הים ואל עורקי תחבורה ראשיים גם היא מספקת ערך מוסף והופכת את המיקום להרבה יותר אטרקטיבי ונחשק. אין ספק כי מדובר בהזדמנות חד פעמית לבצע השקעה משתלמת, שלא תחזור על עצמה.

תכנית נוספת אשר מתוכננת בגבולה הדרומי של תכנית 3700 ומהווה את ההמשך האורגני שלה היא תכנית 3388 א'. כאן מדובר בקרקע הממוקמת בין הרחובות לוי אשכול ואבן גבירול והיא עתידה להכיל מעל 1,000 יחידות דיור חדשות, מעל 3,000 מ"ר של שטחים מסחריים, מעל 2,500 מ"ר של משרדים ובין היתר גם שילובם של שטחים ציבוריים פתוחים בתכנית נלקח בחשבון. תכנית זו מהווה הזדמנות פז למשקיעים מסוגים שונים המעוניינים בנדל"ן בתל אביב אשר מומלץ בחום לנצל אותה.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים אודות כל הפרויקטים הזמינים עבורכם בתל אביב? צרו עמנו קשר עוד היום!